Artykuły

Google vs. Bing, a SEO
Media i badanie rynku

Google vs. Bing, a SEO

Rand Fishkin na blogu SEOmoz przedstawił w ostatnich dniach bardzo ciekawą analizę porównawczą różnych czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania (SERP). Bing vs. Google: Prominence of Ranking Elements Badanie zostało przeprowadzone jako porównanie SERP’ów Google oraz Bing.

Google Mayday – Opinia Guglarza
Produkty i usługi dla każdego

Google Mayday – Opinia Guglarza

„Reguły gry się zmieniają i algorytmy wyszukiwarek muszą nadążyć za zmieniającym się internetem” Ciekawa wypowiedź Guglarza odnośnie ostatnich zmian w algorytmie Google: Forum Google dla Webmasterów – zmiany pozycji stron Powtórzone prawie słowo w słowo to co powiedział Matt Cutts ostatnio, jednak p

Problem z indeksowaniem Google
Media i badanie rynku

Problem z indeksowaniem Google

Problemy z indeksowaniem to nieodłączny element przy pracy każdego specjalisty SEO. Mogą wynikać one z błędów na stronie, błędów w ustawieniach (działaniach) serwera, błędów optymalizacyjnych – czyli zazwyczaj z naszej winy. Mogą one zaszkodzić w odpowiednim zaindeksowaniu wszystkich naszych produ

Silesia SEM
Media i badanie rynku

Silesia SEM

W miniony tygodniu 10 czerwca odbyła się jedna z większych imprez SEM w kraju – Silesia SEM. Niestety osobiście nie mogliśmy się tam zjawić, jednakże na relacje zapraszamy na blogi: Relacja i Video z Silesia SEM 2010 Liveblog z SilesiaSEM 2010 Oficjalna strona konferencji: Silesia SEM. Przykładowa

Google Caffeine na 100% ;)
Media i badanie rynku

Google Caffeine na 100% ;)

Google Caffeine już jest! Ten fakt w poprzednim tygodniu ogłosili nareszcie pracownicy Google. W końcu, po prawie półrocznym okresie oczekiwania nowy algorytm wyszukiwania Google zaczął funkcjonować na 100% serwerów (Google Data Center). Informacje oraz wstępnie wyciągnięte wnioski znajdziecie w w