Google Mayday – Opinia Guglarza
„Reguły gry się zmieniają i algorytmy wyszukiwarek muszą nadążyć za zmieniającym się internetem” Ciekawa wypowiedź Guglarza odnośnie ostatnich zmian w algorytmie Google: Forum Google dla Webmasterów – zmiany pozycji stron Powtórzone prawie słowo w słowo to co powiedział Matt Cutts ostatnio, jednak po polsku 😉 A więc będzie się działo i zapewne jeszcze nie raz oberwie się nam wszystkim, nawet tym najlepszym.
W końcu: „zmiany pozycji stron o dotychczas ugruntowanej pozycji w wyszukiwarkach, nie powinny nikogo dziwić”.
Poniżej, filmik jak to przedstawił Matt:.
Polecane artykuły
Czemu SEM'sacja?
Na naszym rodzimym rynku istnieje wiele blogów i portali związanych z tematyką SEM, SEO, marketingiem i reklamą internetową.
My, jako autorzy tego bloga codziennie czytamy coś nowego – czasami mniej, czasami bardziej interesującego.
Poniższy blog powstał przede wszystkim dlatego, by w jednym m
Jak dużo wiem o SEO?
Dosłownie przed chwilą na Sprawnym pojawił się bardzo (ale to baaaardzo!) ciekawy artykuł autorstwa Lexy.
Dlatego od razu, bez zbędnych komentarzy zapraszam do dogłębnego zapoznania się z nim: Mity SEO – część 1 Tematyka na czasie i niebywale interesująca: linki nofollow, zasada first link coun
Sugestie od Matta
12 sugestii SEO z PubCon 2010, które przedstawił Matt Cutts.
Dowiemy się więcej o sprawdzaniu zgłoszeń SPAMu, znaczeniu domeny w SERPach oraz planowanym systemie wykrywania w witrynach kupionych linków(?).
Myślę, że zaciekawią niejedna osobę: Matt Cutts: 12 sugestii SEO z PubCon 2010.
sprzęt
Skuteczna kampania linków sponsorowanych
W jaki sposób zrealizować skuteczną kampanię linków sponsorowanych Google AdWords? Kiedy kampania może być nie opłacalna i dlaczego? Czy warto samemu prowadzić kampanię czy lepiej powierzyć ją specjalistom? Na te oraz inne pytania znajdziecie odpowiedzi w poniższych artykułach: 10 elementów skutecz