Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Czemu SEM'sacja?
Na naszym rodzimym rynku istnieje wiele blogów i portali związanych z tematyką SEM, SEO, marketingiem i reklamą internetową. My, jako autorzy tego bloga codziennie czytamy coś nowego – czasami mniej, czasami bardziej interesującego. Poniższy blog powstał przede wszystkim dlatego, by w jednym m
Jak dużo wiem o SEO?
Dosłownie przed chwilą na Sprawnym pojawił się bardzo (ale to baaaardzo!) ciekawy artykuł autorstwa Lexy. Dlatego od razu, bez zbędnych komentarzy zapraszam do dogłębnego zapoznania się z nim: Mity SEO – część 1 Tematyka na czasie i niebywale interesująca: linki nofollow, zasada first link coun
Sugestie od Matta
12 sugestii SEO z PubCon 2010, które przedstawił Matt Cutts. Dowiemy się więcej o sprawdzaniu zgłoszeń SPAMu, znaczeniu domeny w SERPach oraz planowanym systemie wykrywania w witrynach kupionych linków(?). Myślę, że zaciekawią niejedna osobę: Matt Cutts: 12 sugestii SEO z PubCon 2010. sprzęt
Skuteczna kampania linków sponsorowanych
W jaki sposób zrealizować skuteczną kampanię linków sponsorowanych Google AdWords? Kiedy kampania może być nie opłacalna i dlaczego? Czy warto samemu prowadzić kampanię czy lepiej powierzyć ją specjalistom? Na te oraz inne pytania znajdziecie odpowiedzi w poniższych artykułach: 10 elementów skutecz
Search Marketing Day 2012
Kolejne ciekawe wydarzenie, które miało miejsce 22. i 23. maja 2012 to Search Marketing Day. Więcej informacji znajdziecie tutaj: SearchMarketingDay. com – wersja anglojęzyczna SearchMarketingDay.com – wersja polska A jeżeli chcecie dowiedzieć się, jak przebiegały konferencje i warsztaty, zobac
Dobry Copywriting
Jak tworzyć skuteczne teksty reklamowe? Czym wyróżnia się praca copywritera? Jak pisać artykuły pod presją czasu? O tym i wielu innych ciekawych tematach przeczytacie na blogu poświęconym pracy copywritera – writing. com. pl – skuteczny copywritng. Najnowsze tematy dostępne pod powyższym adresem:
Promowanie filmów video w Youtube
Serwisy, które cieszą się dużą liczbą odwiedzin są znakomitym źródłem ruchu również i dla Twojej witryny. I nie chodzi mi w tym miejscu o żadne banery, czy inne standardowe formy reklamowe. W celach reklamowych bez problemu możemy wykorzystać jeden z najbardziej popularnych serwisów na Świecie –
Najlepsze SEO blogowanie
Każda osoba powiązana ze światkiem SEO/SEM, która obraca się w nim od co najmniej 6 miesięcy, na pewno miała kiedyś kontakt z jednym z najlepszych polskich blogów w branży – Lexy’s SEO blog. Autorka – Marta Gryszko (tak, kobieta – w IT to towar ekskluzywny, przez co zapewne tak bardzo cenny) – poru
Porady Adsense
Shpyo w jednym z ostatnich postów napisał kilka rad, jak optymalizować strony pod Adsense. Post treściwy, lecz niestety krótki a szkoda, bo liczyłem na wiele więcej porad. Jak ktoś coś jeszcze znajdzie ciekawego dotyczącego tematyki Adsense, proszę o komentarze 😉 Optymalizacja stron dla AdSense.
SEM Specialist - pismo branży SEO
W poprzednim tygodniu miał miejsce debiut pierwszego czasopisma dotyczącego SEO/SEM. Jak na razie egzemplarze dostępne są tylko w wersji elektronicznej, ale autorzy pracują już nad tym, by pismo było wydawane także na papierze. Pierwszy numer może nie powala na kolana, ale warto się z nim zapozna
Cele w Google Analitycs
Google Analitycs to narzędzie, które warto wykorzystać eksploatując jego rzeczywiste możliwości. Doskonałym sposobem jest ustalanie indywidualnych celów dla analizy danej strony www. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak wykorzystać cele, przeczytaj poniższe artykuły: Jak skonfigurować cele i ścieżki? Dlac
Google Instant po polsku
Po kilku tygodniach od światowej premiery doczekaliśmy się Google Instant po polsku. Google Instant już po polsku! Co ciekawe u mnie jeszcze do dziś nie wszędzie pojawia się zaktualizowana wersja algorytmu. PS: Warto także zapoznać się z badaniem Rand’a z SEOmoz (tłumaczenie oczywiście na Sprawny