Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Porady Adsense
Shpyo w jednym z ostatnich postów napisał kilka rad, jak optymalizować strony pod Adsense. Post treściwy, lecz niestety krótki a szkoda, bo liczyłem na wiele więcej porad. Jak ktoś coś jeszcze znajdzie ciekawego dotyczącego tematyki Adsense, proszę o komentarze 😉 Optymalizacja stron dla AdSense.
SEM Specialist - pismo branży SEO
W poprzednim tygodniu miał miejsce debiut pierwszego czasopisma dotyczącego SEO/SEM. Jak na razie egzemplarze dostępne są tylko w wersji elektronicznej, ale autorzy pracują już nad tym, by pismo było wydawane także na papierze. Pierwszy numer może nie powala na kolana, ale warto się z nim zapozna
Cele w Google Analitycs
Google Analitycs to narzędzie, które warto wykorzystać eksploatując jego rzeczywiste możliwości. Doskonałym sposobem jest ustalanie indywidualnych celów dla analizy danej strony www. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak wykorzystać cele, przeczytaj poniższe artykuły: Jak skonfigurować cele i ścieżki? Dlac
Google Instant po polsku
Po kilku tygodniach od światowej premiery doczekaliśmy się Google Instant po polsku. Google Instant już po polsku! Co ciekawe u mnie jeszcze do dziś nie wszędzie pojawia się zaktualizowana wersja algorytmu. PS: Warto także zapoznać się z badaniem Rand’a z SEOmoz (tłumaczenie oczywiście na Sprawny
Wywiad: Rand Fishkin, SEOmoz
W poprzednim tygodniu wspominałem o ciekawym artykule napisanym przez guru SEO/SEM Rand’a Fishkin’a na SEOmoz (Google vs. Bing, a SEO). Tym razem udało mi się znaleźć polski (!) wywiad z Randem, kt óry przeprowadziła agencja ACR. Wywiad dość interesujący (szczególnie pytania o „wojnę wyszukiwarek
Błędy w pozycjonowaniu
O błędach przy procesie pozycjonowania, m.in. o: problemach z meta tagami, złym doborem słów kluczowych, nieprawidłowym link building, duplikacją treści przeczytamy w poście: Najczęściej popełniane błędy w SEO Podstawy, ale może ktoś sobie odświeży pewne informacje ;). https://www.itgenerator.pl/sy
Pozycjonowanie Flash - Znacza poprawa
Właśnie pojawiła się informacja odnośnie poprawienia przez Google stron wykonanych w technologii Flash. Co z tego wyniknie? Czy będzie możliwe bezproblemowe pozycjonowanie stron flash? O tym przeczytacie tutaj: Google znacznie poprawił indeksację technologii Flash! What a feeling! Even better index
Google Instant, Spam Wyszukiwarek
W minionym tygodniu dwie ciekawe kwestie, które mogą wydać się interesujące. Przede wszystkim wprowadzenie Google Instant – czyli wyników wyszukiwania aktualizowanych w czasie rzeczywistym Znajdź zanim napiszesz Google Instant – będzie się działo Google Instant – SEMowe spekulacje Drugi artykuł to
Sposób na pozbycie się konkurencji?
Podobno z Google nie można pozbyć się konkurencji? A jednak. mkane znalazł pewien sposób, który przy spełnieniu kilku założeń (oczywiście w ostatecznym rozrachunku ciężkich do spełnienia, ale zawsze 😉 ), może spowodować usunięcie jednej z podstron z wyników wyszukiwania. Wystarczy że wejdziemy w na
Porady Google Analytics
Ostatnio Mariusz Gąsiewski na swoim blogu umieścił dwa bardzo wartościowe posty odnośnie Google Analytics: 12 najczęściej zadawanych pytań związanych z Google Analytics – część 1 12 najczęściej zadawanych pytań związanych z Google Analytics – część 2 Warto się zapoznać jeżeli jesteś fanem statystyk
Pozycjonowanie w mapach Google?
Czy jest możliwe pozycjonowanie wpisów w mapach Google? Z przeprowadzonych testów i przeczytanych artykułów wynika, że nie jest to wykonalne. Można jednak zoptymalizować wpis w mapach, dzięki czemu może on się pojawiać w wynikach wyżej. A więc jakąś formą pozycjonowania można to nazwać 😉 O tym, j
Czystki w SERP - Koniec SWL?
Ostatnie 2 tygodnie to dość ciężkie czasy dla wielu osób z branży. Zmiany w algorytmie, które mieliśmy okazję obserwować, odczuła spora liczba pozycjonerów. Co się stało? . Zmian mogliśmy już doświadczać od kilku tygodni. Google testowo na 1-2 dni włączało nowy algorytm. Ludzie nie wiedząc, co się