Artykuły
SEM Specialist - pismo branży SEO
W poprzednim tygodniu miał miejsce debiut pierwszego czasopisma dotyczącego SEO/SEM. Jak na razie egzemplarze dostępne są tylko w wersji elektronicznej, ale autorzy pracują już nad tym, by pismo było wydawane także na papierze. Pierwszy numer może nie powala na kolana, ale warto się z nim zapozna
Blogi SEO
Oto lista moich blogów z których wyłapuje dla Was informacje: Oczywiście to nie wszystkie, choć na te niewidoczne powyżej trafiam raczej przypadkowo 😉 PS: Jeżeli macie dodatkowe sugestie, co mogę dodać do swojego RSS’a czekam na komentarze!.
Cele w Google Analitycs
Google Analitycs to narzędzie, które warto wykorzystać eksploatując jego rzeczywiste możliwości. Doskonałym sposobem jest ustalanie indywidualnych celów dla analizy danej strony www. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak wykorzystać cele, przeczytaj poniższe artykuły: Jak skonfigurować cele i ścieżki? Dlac
Kolejny "joke" w Google Street View
Tym razem za pomocą Google Street View można zobaczyć „zwłoki” małej dziewczynki. Oczywiście wszystko to okazało się żartem. Ciekawe ile będzie takich niespodzianek, gdy Google wjedzie do Polski 😉 „Zwłoki” w Google Street View.
O zapleczu kolejne słów kilka ;)
Pojawił się kolejny post dotyczący stawiania zaplecza napisany przez mkane. Myślę, że równie ciekawe co poprzednie. W nim m.in. : podział zaplecza, struktura zaplecza. Zaplecze część 3 – struktura i podział.
Google Instant po polsku
Po kilku tygodniach od światowej premiery doczekaliśmy się Google Instant po polsku. Google Instant już po polsku! Co ciekawe u mnie jeszcze do dziś nie wszędzie pojawia się zaktualizowana wersja algorytmu. PS: Warto także zapoznać się z badaniem Rand’a z SEOmoz (tłumaczenie oczywiście na Sprawny
Wywiad: Rand Fishkin, SEOmoz
W poprzednim tygodniu wspominałem o ciekawym artykule napisanym przez guru SEO/SEM Rand’a Fishkin’a na SEOmoz (Google vs. Bing, a SEO). Tym razem udało mi się znaleźć polski (!) wywiad z Randem, który przeprowadziła agencja ACR. Wywiad dość interesujący (szczególnie pytania o „wojnę wyszukiwarek
Internetowa Rewolucja dla Twojej firmy
Akcja Internetowa Rewolucja ma umożliwić polskim firmom zrobienie pierwszego kroku w internecie za darmo. Po to, aby na własnej skórze mogły przekonać się o korzyściach płynących z obecności w sieci. W ramach akcji każda firma może bezpłatnie zarejestrować adres internetowy, stworzyć pierwszą stron
Przekierowanie 301 czy Canonical
Bardzo ciekawy i dużo wyjaśniający artykuł dotyczący przekierowań 301 oraz tagu canonical. Kiedy stosować przekierowania? Kiedy lepiej zastosować kanoniczne powiązania? Różnice, podobieństwa, błędy. 301 Redirect or Rel=Canonical – Which One Should You Use?. https://it-partner24.pl/pieczec-elektr
Błędy w pozycjonowaniu
O błędach przy procesie pozycjonowania, m.in. o: problemach z meta tagami, złym doborem słów kluczowych, nieprawidłowym link building, duplikacją treści przeczytamy w poście: Najczęściej popełniane błędy w SEO Podstawy, ale może ktoś sobie odświeży pewne informacje ;). https://www.itgenerator.pl/sy
Pozycjonowanie Flash - Znacza poprawa
Właśnie pojawiła się informacja odnośnie poprawienia przez Google stron wykonanych w technologii Flash. Co z tego wyniknie? Czy będzie możliwe bezproblemowe pozycjonowanie stron flash? O tym przeczytacie tutaj: Google znacznie poprawił indeksację technologii Flash! What a feeling! Even better index
Google Instant, Spam Wyszukiwarek
W minionym tygodniu dwie ciekawe kwestie, które mogą wydać się interesujące. Przede wszystkim wprowadzenie Google Instant – czyli wyników wyszukiwania aktualizowanych w czasie rzeczywistym Znajdź zanim napiszesz Google Instant – będzie się działo Google Instant – SEMowe spekulacje Drugi artykuł to