Skuteczna kampania linków sponsorowanych
W jaki sposób zrealizować skuteczną kampanię linków sponsorowanych Google AdWords? Kiedy kampania może być nie opłacalna i dlaczego? Czy warto samemu prowadzić kampanię czy lepiej powierzyć ją specjalistom? Na te oraz inne pytania znajdziecie odpowiedzi w poniższych artykułach: 10 elementów skutecznej kampanii linków sponsorowanych 5 powodów dlaczego kampania AdWords to strata pieniędzy AdSeo: czy samodzielnie prowadzone kampanie AdWords są skuteczne? Niekoniecznie.
www.partnersinprogress.pl
Polecane artykuły
Czemu SEM'sacja?
Na naszym rodzimym rynku istnieje wiele blogów i portali związanych z tematyką SEM, SEO, marketingiem i reklamą internetową.
My, jako autorzy tego bloga codziennie czytamy coś nowego – czasami mniej, czasami bardziej interesującego.
Poniższy blog powstał przede wszystkim dlatego, by w jednym m
Jak dużo wiem o SEO?
Dosłownie przed chwilą na Sprawnym pojawił się bardzo (ale to baaaardzo!) ciekawy artykuł autorstwa Lexy.
Dlatego od razu, bez zbędnych komentarzy zapraszam do dogłębnego zapoznania się z nim: Mity SEO – część 1 Tematyka na czasie i niebywale interesująca: linki nofollow, zasada first link coun
Sugestie od Matta
12 sugestii SEO z PubCon 2010, które przedstawił Matt Cutts.
Dowiemy się więcej o sprawdzaniu zgłoszeń SPAMu, znaczeniu domeny w SERPach oraz planowanym systemie wykrywania w witrynach kupionych linków(?).
Myślę, że zaciekawią niejedna osobę: Matt Cutts: 12 sugestii SEO z PubCon 2010.
sprzęt
Search Marketing Day 2012
Kolejne ciekawe wydarzenie, które miało miejsce 22. i 23.
maja 2012 to Search Marketing Day. Więcej informacji znajdziecie tutaj: SearchMarketingDay.
com – wersja anglojęzyczna SearchMarketingDay.com – wersja polska A jeżeli chcecie dowiedzieć się, jak przebiegały konferencje i warsztaty, zobac