Google vs. Bing, a SEO
Rand Fishkin na blogu SEOmoz przedstawił w ostatnich dniach bardzo ciekawą analizę porównawczą różnych czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania (SERP).
Bing vs.
Google: Prominence of Ranking Elements Badanie zostało przeprowadzone jako porównanie SERP’ów Google oraz Bing.
Jeżeli chodzi o wnioski, to najlepiej zapoznajcie się dokładnie z raportem (przeczytajcie tylko wcześniej dokładnie, jak był tworzony i jak wyliczane są procenty) – zapewne każdy dostrzeże coś ciekawego.
Jeżeli chodzi o różnice między Google a Bing, to są one wg tej analizy minimalne.
Chyba czas przeprowadzić taką analizę w Polsce 😉 Przykładowa analiza (słowo kluczowe w tagu
Polecane artykuły
Czemu SEM'sacja?
Na naszym rodzimym rynku istnieje wiele blogów i portali związanych z tematyką SEM, SEO, marketingiem i reklamą internetową.
My, jako autorzy tego bloga codziennie czytamy coś nowego – czasami mniej, czasami bardziej interesującego.
Poniższy blog powstał przede wszystkim dlatego, by w jednym m
Jak dużo wiem o SEO?
Dosłownie przed chwilą na Sprawnym pojawił się bardzo (ale to baaaardzo!) ciekawy artykuł autorstwa Lexy.
Dlatego od razu, bez zbędnych komentarzy zapraszam do dogłębnego zapoznania się z nim: Mity SEO – część 1 Tematyka na czasie i niebywale interesująca: linki nofollow, zasada first link coun
Sugestie od Matta
12 sugestii SEO z PubCon 2010, które przedstawił Matt Cutts.
Dowiemy się więcej o sprawdzaniu zgłoszeń SPAMu, znaczeniu domeny w SERPach oraz planowanym systemie wykrywania w witrynach kupionych linków(?).
Myślę, że zaciekawią niejedna osobę: Matt Cutts: 12 sugestii SEO z PubCon 2010.
sprzęt
Skuteczna kampania linków sponsorowanych
W jaki sposób zrealizować skuteczną kampanię linków sponsorowanych Google AdWords? Kiedy kampania może być nie opłacalna i dlaczego? Czy warto samemu prowadzić kampanię czy lepiej powierzyć ją specjalistom? Na te oraz inne pytania znajdziecie odpowiedzi w poniższych artykułach: 10 elementów skutecz